Hoe de hotelactiviteiten te beheren

Bruin Hotelbinnenland
Mijn bedrijf werkt nauw samen met het hotel, als klant, we gebruiken Key Risk Manager om alle factoren te documenteren die de prestaties van het hotel beïnvloeden.
Risico Analyse: Een goed ontworpen Hotelogh plan helpt bij het identificeren, documenteren en plannen van een strategie om risico’s binnen het hotel te beheren. We documenteren alles, van infrastructuur en betalingen tot marketing en operations. Het eindresultaat is acties om risico’s te verminderen. Hotelexploitanten leren om deze strategie te implementeren en te controleren.
Marketing: Wij richten ons op het direct communiceren met advertentie(s), inkoop en verkopers informatie. We gebruiken Data Mining, koper management tool, banner advertenties, buttons en pay-per-click marketing.
Operaties: Wij zijn het nutsbedrijf exploitatie en onderhoud voor het hotel. Wij ontwikkelen, onderhouden en corrigeren hotel operations systeem. De systemen omvatten hotelfacturering, verkooppunten, kamerboeking, gastenfacturering en conferentie- en spabeheer.
Waardering: Het hoogste niveau van een hotelbedrijf is de opbrengst. Een goede manier om naar inkomsten te kijken is “Aangepaste tonnen”, wat een tweesnijdend zwaard is. Als je geld verliest, moet je meer inkomsten binnenhalen. Je kunt echter niet snijden in de uitgaven om de inkomsten te verhogen. Het doel is om geld te verdienen zonder te bezuinigen op de uitgaven voor “waarde” gasten. Men probeert een stabiel prijsbeleid te voeren.
Allocatie: Als u precies wilt weten hoeveel u hebt uitgegeven aan ‘vraag’-gasten, kunt u ze strikt toewijzen voor de evenementen met een hoog risico. Als u een onderbezetting plant, moet u vooraf geboekte kandidaten hebben, die hun beschikbaarheid op voorhand kunnen delen.
Betaling: Wij zijn een volledig geïntegreerd pakket van betaling plan, bijvoorbeeld, we hebben een 30 $ betaling plan voor onbepaalde dagen, we hebben ook een vergoeding op basis van annuleringen, die begint met een % van de beschikbaarheid.
Retentie: Wij zijn een volledig geïntegreerd pakket van betalingsplan, bijvoorbeeld, we hebben een 30 $ betalingsplan voor onbepaalde dagen, we hebben ook een vergoeding op basis van annuleringen, die begint met een % van de beschikbaarheid.
Ontvangst: Op tijd: We kunnen rekeningen opTH eenvoudig door het invullen van het verzoek van de klant op het einde van elke sessie.
Back-ups: We hebben backup pakketten voor elke hard-drive. Deze back-ups zijn offsite en alleen gebruikt voor het herstel van gegevens na een harde schijf crash.
Ramp herstel: Aangezien de datacenter locatie 24 uur per dag continu functioneert en alle systemen continu op back-up staan, is onze data altijd in gevaar, van welke calamiteit dan ook.
Toegang tot gegevens: Omdat we te maken hebben met rijke industrie gegevens, maar de gegevens worden opgeslagen op harde schijven en niet op tape, het vinden van de exacte gegevens die men nodig heeft op aanvraag is niet altijd gemakkelijk. Dankzij deze flexibiliteit kunnen wij snel reageren op de vraag, wat ook zorgt voor consistente prestaties van de toepassingen.
Implementatie: Omdat wij een adviesdienst en verschillende implementatiepartners aanbieden, kan de implementatie van een nieuwe oplossing ingewikkeld zijn, vooral wanneer de projectomvang de normale software-implementaties overstijgt. Wij raden een “Top Tien” aanpak aan voor succesvolle implementaties.